wtorek, 8 maja 2012

Mała Mi

Jak to dzisiaj było? zobaczcie sami.........
Urodziła się dzisiaj mała Mi. Bardzo chciała wyjść na dwór, no i jak tu nie wyjść? coprawda to nie oczy kotka ale ale też pękłam;)
Się wybrałyśmy..... Po drodze Mi zakumplowała się z karolkiem co to rozstał się z Martynką i nie poszedł z nią do przedszkola bo miała wycieczkę. Tak więc Mi z Karolkiem troszkę się opalali, troszkę gadali, troszkę....
Aż w pewnym momencie patrzę a tu słoik z orzechami otwarty!!!
No a na dodatek usiedli sobie tyłem i myśleli że ich nie widzę;) A na koniec mój przedszkolak kochany.
Korale made by mama oczywiście:) pozdrawiam i życzę wam miłego dnia Asia

8 komentarzy:

  1. Mała Mi jest strasznie słodka
    Karolek cudny a korale ( tak jak modelka ) urocze

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności :-)
    Mała Mi wspaniała.
    A jaką miała pełną przygód wycieczkę :-)
    I słodkiego nowego przyjaciela...
    A jaki cudny uśmiech ma Twój przedszkolak :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mała Mi jest odjazdowa i ten lizak!
    Córcia urocza i te korale... miodzio!

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój przedszkola...czka jest urocza :)
    Mała /Mi natomiast strojnisią jest i łasuchem , czy też mi się wydaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ładna Ci ta myszka wyszła, słodziutka........
    Modeleczka w mamusinych koralach - urocza :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...