środa, 5 grudnia 2012

jak uszyć misia

Tak sobie myślałam, że na święta można by uszyć jakiegoś misia... No tak ale dzieci dużo, czasu mało,z kasą krucho, a każdemu chciałoby się dać jakiś mały upominek. No i wymyśliłąm:) Oto najprostszy do uszycia miś, jakiego przyszło mi szyć:)no idosyć szybko się go robi.
Misio jest naprawdę bardzo prosty. Wystarczy obrysować, zszyć i wypełnić. Myślę że każda z was sobie poradzi, więc nie będę pokazzywać krok po kroku....
Ja, nosek i oczka ufilcowałam, ale z powodzeniem można- wyszyć, naszyć guziczki, narysować:) życzę wam miłej zabawy:) Pozdrawiam asia

6 komentarzy:

  1. piekne misie super pomysl na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny misiak:) Dzięki za szablon:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne miśki. Dziękuję za szablon - spróbuję takiego uszyć :) A tymczasem zapraszam na mojego bloga www.drewnianeliterki.blox.pl

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...