wtorek, 28 maja 2013

w kwietniu......

Witajcie Dzisiaj zaległości..... tak było u mnie w kwietniu:)wiem, wiem że to już prawie czerwiec:), jak tylko pogoda się poprawi to zrobię zdjęcia jak jest teraz. Mamy nowych domowników, czyli kurki, o których wspominałam wam wcześniej i małego pieska, który po wielu zmianach nazwany został w końcu łatek:). Kiedy byłam dzieckiem zawsze miałam psiaka i jakoś nie wyobrażałam sobie by Marti mogła wychowywać się bez zwierzątka. Przedstawiam wam zatem po troszce swoje kąty, zaczynając od tyłu ogrodu:) Przepraszam też za to że tak zdjęcia lecą jedno za drugim ale niestety nie ogarniam do końca ustawień bloga:( Jak wam się podoba? całuję, asia

19 komentarzy:

  1. pięknie macie! a ten piesek jaki słodkiiiiiiiiiii!

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę,że z Ciebie dobra ogrodniczka Asiu:) Łatek słodziutki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mamy posiane zioła i kwiaty na balkonie.. i są tego samego wzrostu a niektóre nawet sie nie pokazały;( Myślałam , że kiepski ze mnie ogrodnik -ale nie jest chyba tak źle..zwłaszcza, że to mój pierwszy raz..Pozdrawiam i trzymam kciuki ..

    OdpowiedzUsuń
  4. A i niezauważyłam, że to było w kwietniu.. nie to jednak tym razem porażka z tym moim ogrodnictwem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko nie przejmuj się, poprostu troszkę póżniej Ci urośnie, ale za to dłużej się będziesz wszystkim cieszyć:)

      Usuń
  5. Ze zdjęć nie zapamiętałam nic, prócz białego cudeńka :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piesek słodki :)mój ogródek też rozkwita..pomidorki rosną :) tylko czekam jak będę je ze śmietaną robić :) mniam .. super,ze już wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Psiaczek- Łatek bez łatek... :) słodziak...
    ...i widać życie na Twojej działeczce- natura budzi się ze snu ;)
    Pozdrawiam J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może tego nie widać na zdjęciu ale łatek ma łatkę na uszku:)

      Usuń
  8. Tak ślicznie u Ciebie,a piesek jest przesłodki :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przesłodki piesek!! A ogródek wygląda bardzo profesjonalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdroszczę.. swoje własne pomidorki.. pycha..

    a ten piesio słodki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj, kiedy można się spodziewać wyników konkursu? :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...