sobota, 8 marca 2014

Komplet na szydełku

Witajcie kochani:) Ostatnio powstał komplecik na szydełku, spódniczka która pięknie się układa, i kojarzy mi się z Hiszpanią, pomimo tego że jest krótka, plus sweterek w tym samym kolorze. Kolor granatowy z białym, choć na zdjęciu może wyglądać na czarny;)trochę się naszydełkowałam ale myślę że efekt jest:) A wam jak się podoba ? czekam na wasze opinie, jestem bardzo ciekawa :)
No to troszkę zamęczyłam was tymi zdjęciami:) ale muszę przyznać że najbardziej ta spódniczka podoba mi się w ruchu, wtedy te falbanki wyglądają niesamowicie:) Aha, i zapraszam jeszcze na moje Candy kochani:) Czy nikt więcej nie chce przytulić szmacianej laleczki? Zapraszam:) i pozdrawiam:*

4 komentarze:

  1. Świetny komplecik, bardzo mi się podoba! Zdolne dziewczę z Ciebie! Modelka przeurocza!!!
    Pozdrawiam i miłej niedzieli Ci życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super komplecik Asia :):) Spodniczka jest rewelacyjna :):) Mala modelka :):) Milej Slonecznej niedzieli Wam Zycze :):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja :-) zapraszam na bloga może znajdziesz coś dla siebie :-)
    http://galeriaam.blogspot.com/2014/03/ksiazki-rozdaje-zakadki-wymiankowo.html

    OdpowiedzUsuń
  4. córeczka prezentuje się w nim przepieknie:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...