niedziela, 24 lutego 2013

Glina

I jeszcze jedna odsłona moich glinianych poczynań. Małe gwiazdeczki i koraliki. Jeszcze raz się potwierdziło moje przekonanie, że im coś mniejsze tym trudniej jest to wykonać. No i dwie misy. Jedna duża np. na owoce i druga pasująca do niej mniejsza, która w tej chwili służy za świecznik, ale równie dobrze może służyć jako miseczka na orzeszki, lub drobiazgi. Jeszcze się nie zdecydowałam:) I co wy na takie moje poczynania:) Życzę udanej niedzieli. Wasza asia:*

11 komentarzy:

  1. wow:) jakie śliczne kolorki Twoich glinianych poTworków:)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne i do tego jeszcze w fiolecie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Misy śliczne:) A gwiazdki i koraliki bardzo fajnie wyszły:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Baardzo ladnie Ci wszystko wyszlo :) Ten fioletowy kolorek pasowalby idealnie do mojej kuchni :):) Slicznosci :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne:) Pięknie to wygląda jako świecznik i kolorek super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne te lawendowe wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale ładnie to ujęłaś:) lawendowy, o wiele ładniej brzmi:)
      dziękuję dziewczyny za miłe słowa.

      Usuń
  7. śliczne miseczki lawendowe.. przydałyby mi się takie w domu :)ja niestety nie mam takich zdolności :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. przecudne sa i ten liliowy kolorach ech jaki piekny :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...