wtorek, 12 marca 2013

Królik w sowy

Kupiłam ostatnio bardzo fajny materiał w sowy, oczywiście musiałąm jak najszybciej coś uszyć:) No a co ja mogę uszyć??? taaaaaaaa znowu królisia:) Kokarda na uszku, uszka koralowe, choć na zdjęciach kolorek trochę przekłamany, kokardka na sukience i spodenki z tego samego koralowego materiału. Jest też mała torebka a w torebce.....sowa:) jeszcze nie dokończona więc i nie pokazana..:( No i sukienka w sówki! uwielbiam ten materiał! Zakupiony w Jysk w promocji, 6zeta za metr. Myślę że jak na ceny takich słodziakowych materiałów to cena całkiem całkiem:) A może ktoś ma imię dla mojego królika? Myślę że to taki królik tilda vintage... Co myślicie? Całuję was mocno, wasza asia.

5 komentarzy:

  1. Ślicznotka :) Ubranko ma śliczne. Też uwielbiam materiały w sówki .Ja kupiłam na allegro ,ale w innych kolorach.Tylko,że teraz pewnie będzie musiał swoje odleżeć zanim coś z niego uszyję :)
    Buziaki ****

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknisia z niej w tej sukieneczce :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna królisia!!! I jaką ma piękną sukienkę!!! A imię to może jakieś związane z sówką...
    Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję dziewczyny za miłe słowa:)
      imię związane z sówką? hmmmmmmm tylko jakie? nic mi nie przychodzi do głowy.

      Usuń
  4. ślicznia!!! idealnie pasowałaby do sukienki córci,która jakiś czas temu na lato uszyłam jej w sowy :) a imie może Mała Mi :) pierwsze co mi wpadło :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...