poniedziałek, 4 lipca 2011

etolka dla dziewczynki

to pierwszy szal jaki ufilcowałam!:)
jest dla dziewczynki i wymyśliłam sobie go w ten sposób żeby pasował i do sukienki i do płaszczyka, tzn 2 w 1 ;)
a teraz kilka zdjęć.
To moje pierwsze większe dzieło.
Przy okazji dowiedziałam się kilku żeczy!!!
No bo wiecie kochane że jestem totalnym samoukiem i wszystko robię na zasadzie prób i błędów.
Zasada 1 myślę że oczywista dla wszyskich, jednakże ja dowiedziałam się w trakcie,
POTRZEBUJESZ D U Ż O MIEJSCA i stół kuchenny wcale nie jest taki duży jak by się wydawało!!
W sumie logiczne , ale ja jednak przekonałam się dopiero w trakcie:)
numero 2 to dużo czacu, więc proponuję wysłac domownikó na całodniową wycieczkę, a nie jak w moim wypadku tylko wypad na basen:)
no i numero 3
robienie dziurek i nieregularnych kształtów wcale nie jest takie proste jak by się wyddawało!
a moja modelka za nic nie miała dziś ochoty pozować:(
co za mina co:)
ani ubrać w sukienkę:(
i choć dobra prezentacja to podstawa to mnie się niestety nie udało nakłonić jej za żadne skarby:(
a na lali też ok tak mi się wydaje.
No i co wy na to? czekam na wasze szczere opinie kochane:)

3 komentarze:

  1. Super szaliczek ja na mokro jeszcze nigdy nie probowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Etolka pierwsza klasa , ale modelka bezkonkurencyjna ! Nie ważne czy była sukienka , ma dziewczyna charakterek a to najważniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. charakterek to ona ma, oj ma:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...