piątek, 15 lipca 2011

Rozdaję:)

Witajcie!
Mam dzisiaj dla pierwszych 4 osób, które wyrażą taką chęć pod postem takie tam oto zawieszki:) kwiatki i serduszka (po jednej dla każdej z czterech osób)

można je sobie dowieśić do kluczyków jako breloczek, saszetki, torebki czy jak tam komu lepiej pasuje, lub poprostu wykorzystać w jakikolwiek inny sposób, z czego będę bardzo dumna:)
a moja córeczka ma taką właśnie zamocowaną na wsówce:)
No i jak? jest ktoś chętny by przygarnąć z sercem kłótą wełenkę?:)

5 komentarzy:

  1. Witaj Asiu, to ja jestem chętna do przygarnięcia Twojego filcowego cudeńka. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ups a myślałąm że będzie więcej chętnych:)
    ale nic to, w takim razie znajdę dla nich inne zastosowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ oczywiście , że jest więcej chętnych . Ja , ja chcę taką cudną zawieszkę . Tylko nie mów że już za późno ;>
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie nie za póżno:) prześlij mi tylko proszę swój adres i już:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj, ja tez chce taka filcowa zawieszke jesli jeszcze mozna:)))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...